dinsdag 21 april 2015

Glitters

Ik heb glitters in mijn vingers,
Ik doe in ieder geval graag alsof.
Alsof er magie zit in wat ik doe
En wie ik ben en wat ik kan.

Misschien heb ik glitters in mijn hoofd
En linten in mijn gedachten,
Woorden in mijn handen,
In ieder geval in mijn palmen.

Was ik ooit een elfje
Klein en warm van binnen
En liet ik alles groeien
Met de glitters in mijn vingers.

De waarheid is dat ik kan creeren
Soms goede en soms slechte dingen
En ik kan mijn lessen leren
Van mijn falen en opnieuw beginnen.

De waarheid is dat ik onzeker ben
Over alles wat komt uit mijn handen
Uit de vingers en uit mijn palmen
En de waarheid zou kunnen kalmeren
Want alle dingen blijf ik proberen.

Dus ik doe alsof ik magisch vergeet
En alles buiten mijn eigen word gecreerd
Door glitters in mijn vingers.
Magisch heel ik mijn hart
Die soms gelooft dat ik niets kan
Met de glitters in mijn vingers.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten