maandag 3 februari 2014

Speciaal

Weet jij wat het is dat ik wil?
Lang was ik een lege huid.
Inhoudloos.
En lang was ik een hopeloze ziel
Verdwaald op een lange weg
Zonder afslagen en zonder bestemming.

Ik was uitgedroogd
En hongerig
Naar nieuwe ervaringen.

Nee, ik kan niet zeggen
Dat ik altijd gelukkig ben geweest.
Nee, ik kan niet zeggen
Dat ik altijd wist wie ik was.

Jij pakte mijn hand
En ik wist het weer.
Jij pakte mijn hand
En eindelijk geloofde ik
Dat ik mocht huilen
En lachen
En zijn.
Jij pakte mijn hand
En

Elk stukje van mij
Vulde zich met dromen
Die ik ooit vergeten had.
Ik ben gemaakt van dromen.
Dat is wie ik ben.
Ik ben gemaakt van dromen.

Het voelt goed om te geloven in mijzelf.
Als jij mij mooi vind
Moet ik wel speciaal zijn toch?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten