donderdag 4 september 2014

Weet waarvoor je groeit

Met 1 stap ben je buiten,
De voeten diep in de aarde,
Met 1 stap sta je sterker.

De eerste stappen zijn altijd het zwaarst,
Dat is in ieder geval hetgene wat ze zeggen.
Maar wat ze toen niet zeiden
Was dat je altijd de eerste stappen weer opnieuw zet.
Toch blijf ik doorlopen.

Het zijn namelijk die kleine pleziertjes,
Die je niet wil missen,
Waarvoor je het gevecht elke keer aan gaat
Tot hetgene geen gevecht meer is.
Het zijn namelijk die kleine pleziertjes,
Die lonend voor je zijn,
Waar de angsten voor opzij gaan
En uiteindelijk hun hoofd voor buigen.

Ja ik ben bang voor de wereld,
Soms ben ik bang voor mijzelf,
Maar ik ben nog altijd banger
Om mijn passie kwijt te raken,
Mijn kanzen (om de wereld
Te zien en te ervaren),
En mijn impulsiviteit,
Mijn enthiousiasme,
En mijn dan verloren hart
Tegen te komen op Ebay.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten