woensdag 5 juli 2023

Hou gewoon je bek

 

Ah gut, het is weer eens zo ver.

Ah gut, gaan we weer eens hoor.

Altijd weer discriminerende klotezooi

Geuit tussen neus en lippen door.


Het enige ironische aan wat je zei,

Was dat je niet wist wat ironie was.

Ik ga niet de moeite doen om te lachen

Voor een mislukking van een grap.


Daarmee bedoel ik natuurlijk jou,

Daarmee bedoel ik natuurlijk jouw geboorte.

Maar je bent nu eenmaal hier aangekomen,

Wat zeg je? Oh oh stoort het?


Stoort het als je opeens in de spotlight

Staat van een paar kutopmerkingen?

Ik vind het werkelijk opmerkelijk,

Kan je opeens zelf ook niet tegen die dingen?


Oh nee, oh nee, mijn schat.

Oh nee, oh nee, je privilege,

Nee mijn lieverd, je arme hart.

Zonder voor 1 seconde, wat een kutleven.


Ja, je bent tuurlijk ook zo makkelijk

Om te smelten als een sneeuwvlok.

Ah kom op nou heb wat humor, 

Waarom doe je nou zo opgefokt?


Was je niet te druk bezig,

Om zogenaamd een helikopter te zijn?

Maar als ik nu opeens over jou lul,

Dan doet het tuurlijk wel pijn.


Was je niet te druk bezig,

Met wie waar besluit te pissen?

Echt hou op met mij hoor,

Ik kan je mening missen.


Echt ik kan je stilte aanraden,

Laat mensen nu eens met rust.

Doe je speentje in je bekkie,

En hou je gesust.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten