vrijdag 28 maart 2014

De dop

Een rode dop op een roze flesje
En een roze dop op een rood flesje.
Wij passen goed bij elkaar.
Een klein romantisch momentje,
Misschien een ongelukje
Wel eens waar
Maar ik glimlach
Omdat ik vandaag
Schoonheid in de kleinste
Dingen kan zien.

Maar ik ben dan ook een dromer,
Zo droom ik nog steeds over Finland
En over een bay window
Waar je op de grote vensterbank
Kan zitten lezen.

De zee die rond mijn voeten speelt,
De kunst die zich om mijn ogen wind,
De liefde die door mijn hart bewonderd word.

Er is veel om gelukkig mee te zijn.

Een rode dop op een roze flesje
En een roze dop op een rood flesje.
Een dichters wens,
Een kleine observatie,
Een momentje dat alleen voor ons is.
Het brengt
Mijn gedachten
Naar dromen van geluk.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten