maandag 23 juni 2014

Wacht niet

Moe.
Te moe.
Uitgeput.
Een brein die leeg lijk te zijn,
Ware het niet voor de zware gedachten.

Een crush op mijn inspiratie.
Een traagheid om onder de rommel vandaan te komen.
Ik ben ook maar een simpele ziel.

Ik mis de woorden,
Die de letters vormen op mijn tong.
Ik mis de gedachten
Die zichzelf vormde naar zinnen.

Het bracht mij rust wanneer ik kon schrijven
Maar de laatste weken lag mijn muze te slapen
Op de watten in mijn hoofd.

Vandaag weet ik echter wat ik zeggen wou.

Word wakker vingers
En leid mij terug naar mijn geliefde woorden.
Ik volg je trouw.
Word wakker hart,
Je verhalen zijn nodig op het papier.
Word wakker brein,
Want ik heb je lief.
Waak de muze in mij,
Waak de muze in mij.

Mijn leven wacht niet op mij om wakker te worden.
Mijn leven wacht niet op elke besluit die ik neem.
Mijn leven wacht niet op mij om wakker te worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten