zaterdag 11 mei 2013

Zomerstorm

Soms heb ik een honderd angsten
Die voor mij uitliggen
Op mijn pad
En soms moet ik vechten
Met de emoties die aan mij trekken
Van alle kant.
Toch
Volg ik mijn hart
En mijn duizenden dromen
Die als sterren
Mijn hemel oplichten.
Want zelfs al is het donker
En vallen de tranen
Als regen op mijn gezicht.
Op een dag zal 1 van die sterren
Mij begeleiden naar mijn zonsopgang.

Ik ben niet Borderline,
Ik ben een mens
En ik hoop.
Ik ben een mens
En ik droom.
Ik ben een mens
En ik geloof
Dat mijn wereld beter kan worden
Want ik ben een mens
En ik vecht.

De storm brengt een comfort,
Een duidelijkheid,
Een overwinning.
De storm brengt mij een reden
Om te leven
En te voelen
En te zijn.
Wanneer de lichtflitsen
De wolken oplichten
Die gevuld met regen
Op mijn hoofd vallen
Doe ik net alsof ik de flits ben,
De brenger van licht
Die me waarschuwt
Voor de klappen die volgen.
De regen
Laat mijn dromen
Groeien.

Bovendien,
Ruikt het niet het lekkerst
Wanneer er net
Een zomerstorm
Over je heen gegaan is?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten