woensdag 7 augustus 2013

Vandaag

Vandaag ga ik het gevecht met mijn lichaam winnen
Niet door eigenwijs enkel maar door te gaan
Maar door op mijn behoeftes te bezinnen
En voor mijn eigen daden te staan

Vandaag ga ik het allemaal doen met een andere aanpak
En luister ik naar wat ik mijzelf vertel
Want dan kan ik met het grootste gemak
Putten uit mijn eigen bron, ach, je kent dat wel

Het is gewoon aanvoelen wat ik moet doen
Waar ik voel dat ik moet gaan en waar ik voel dat ik moet stoppen
Zodat ik mij eindelijk met mijzelf verzoen
Als ik mijn eigen vriend ben kan ik bij mijzelf aankloppen

Want ik ben een vechter en ik ben een winnaar
Ik ben niet alleen iemand die chronisch ziek is
En als ik naar mijzelf in de spiegel staar
Weet ik eindelijk hoeveel ik mijzelf heb gemist

Geen opmerkingen:

Een reactie posten