zaterdag 6 augustus 2016

Houden van


Ik hou van hem,
Ik hou van hem,
Ik hou van hem,
Zelfs al weet ik niet altijd hoe het moet.

Ik hou van hem,
Ja ik weet het zeker,
En zelfs al kan je niet,
Kan je niet altijd leren hoe je dat doe.

Ik herken niet altijd de gevoelens,
En soms vergeet ik wat zij betekenen,
Als ik in mijn Borderline negatieve staat ben,
En zelfs dan weet ik nog altijd in mijn hart.

Straks weet ik alles weer,
En is het weer helder,
En toen ik ooit jonger was,
Brak ik altijd mijn hart.

Ik ben bang en ik hou van hem,
Ik ben geirriteerd met hem maar ik hou van hem,
Ik weet de toekomst niet maar ik hou van hem.
En soms denk ik dat hij mij ook pijn zal doen

En kan ik niet altijd vertrouwen,
En er is een jaloezie in de stukjes
Van mijn hart die ik bang was terug
Op zijn plek te doen.

Soms is het goed en soms is het kwaad
En soms is mijn leven te zwart of te wit
Maar aan het eind van het verhaal,
Kies ik de lange route omdat ik wil

Dat houden van niet meer eng is
En verschillen te accepteren zijn.
Dat liefde en leven niet perfect zijn.
Maar een glimlach zich vormt in perfecte stilte.

Dus ja ik hou van hem,
En niemand heeft gezegd dat het
Iets is wat makkelijk zal zijn,
Maar morgen gebeurt het dat ik rustig ben,

Doet de idee van zijn liefde geen pijn.
Of nu ja, misschien duurt het wat langer.
Jaren van verhalen moet ik een plekje geven
Maar het komt wel goed, want ik hou van hem.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten