zondag 1 februari 2015

Verzonden

Ik heb de zon op mijn hart,
Mijn hart op de goede plek,
Een lach
En een traan
Er boven op gelegen.

Ik heb glinsteringen in mijn ogen,
Maar een leegte in mijn buik
Die niet gevuld
Kan worden
Met elke vorm van eten.
(Hoe hard ik ook probeer.)

Ik heb oren die willen luisteren,
Ogen die willen zien,
Dat jij
Belangrijk bent
Wanneer je naast mij loopt.

Maar in mijn hoofd loop je 3 meter voor me.
In mijn hoofd zie je mij niet staan.
En in mijn hoofd hoor ik je lachen
Om de dingen die ik heb gezegd.

Wat zijn mijn woorden nu nog voor jou?
Hadden ze ooit enige betekenis?
Wanneer ik niet ben zoals jij mij zie?
Ben ik dan 'voor mij besta je niet'?

Ach wat kan het mij ook schelen,
Al die dingen die jij toen zei.
Ik moet je nu toch laten gaan
Met al die dingen die jij toen zei.

Wat ik heb de zon op mijn hart
En ik lach, aanbid en ik leef.
Ooit was ik
Achtergelaten,
Maar nooit was ik alleen.
Nooit was ik alleen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten