zondag 10 maart 2013

Jaren later

Ik ben onderweg naar de rest van mijn leven, misschien
Ik ben onderweg om jou te zien
Mijn hart bonst harder dan de muziek in mijn oren
Het is jouw stem die ik eindelijk zal horen
De trein rijd zachtjes het station binnen
Terwijl de wielen onder mijn voeten zingen
Jouw schaduw valt op het verlichtte perron
Is dit hoe ons leven begon

Jouw klassieke schoonheid wind zich om mij heen
Het is alleen jij en ik, en het steen
Onder mijn voeten die het moment dragen
In de stilte durf ik het nog niet te vragen
Wil je de mijne zijn zoals ik jou wil toebehoren
Maar mijn stem kan alleen die mooie stilte verstoren
Ik pak jouw hand en jij pakt die van mij
Ik voel jouw lichaam trillen in de ritme van samenzijn

Ik bemin jou als zachte lippen die warm kussen
Jouw adem kan mijn hart niet sussen
Ik bemin jou met mijn vingers in jouw haar
Enkel jij en enkel ik werd een wij daar
Ik bemin jou en ik bemin jou compleet
Dat is het enige wat ik nooit vergeet
Met mijn armen om jouw middel draag jij mijn hart
Is liefde op het eerste gezicht niet erg apart

Jaren later kijk ik nog steeds naar jou
En herinner ik mij dat moment en hoe ik jou wou
Jij werd mijn ridder en jij werd mijn redder
Ik werd jouw hoeder en ik werd jouw herder
Als ik dit alles toen al wist
Was ik nog gelukkiger dat ik mijn kans niet heb gemist
Want jaren later weet ik nog hoe ik jou toen wou
Jaren later kijk ik nog steeds naar jou

Geen opmerkingen:

Een reactie posten