zondag 27 oktober 2013

Praten

Met hem kan ik praten
                         Zelfs al weet ik niet
                                   Of hij het echt begrijpt.
Met hem kan ik praten.
       Hij aait mijn voorhoofd en ik huil.
                                         1 been in de realiteit
                             En de ander...
                                        Tsja, waar is de ander?
Maar met hem kan ik praten,
         Zelfs al praat ik niet
                   Dan nog is het goed
                         En wacht hij geduldig
Tot de woorden stromen.
Want met hem kan ik praten
                    In rust baden
         Misschien niet vergeten
Maar wel weten dat ik niet alleen ben.
Ja, met hem kan ik praten
                 Tot de dageraad
                          Mij weer openbreekt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten