maandag 22 juli 2013

In jouw armen

In jouw armen hoor ik thuis
In jouw armen is waar ik op leef
Waar tranen per abuis
Hun weg vinden naar een glimlach

En ik weet nog het moment
Dat ik zeker wist dat jij de mijne was
Dat moment was ongekend
Als liefde op het eerste gezicht

Ze zeggen over Borderline
Dat liefde in de versnelling gaat
Maar dit gevecht dat is mijn
Deel ik al jaren met jouw warme hand

Je bent een zachtheid
In een rauwe vorm gegoten
En je bent een hardheid
Wanneer ik begeleiding nodig heb

Dat dit moeilijk zou kunnen zijn
Heeft iedereen tegen ons gezegd
Maar we slaan ons er door in gelijke lijn
Stap bij stap, met terugval in groei

Zelfs al was het maar voor even
Ja in jouw armen hoor ik nog steeds thuis
Op het moment had ik nodig wat jij kon geven
En ik blijf altijd hopen op een eeuwigheid

Geen opmerkingen:

Een reactie posten