dinsdag 30 juli 2013

Mijn gevecht

Moet ik nu dan alles weten
Omdat ik misschien volwassen ben?
Een kind, een baan, een ander leven
Dan ik ben gewend?

Moet ik dan nu stoppen met zoeken
Naar de uithoeken van mijn eigen identiteit?
Is het slecht dat ik niet ben als de anderen
Die zich op alles hebben voorbereid?

Ik heb maar 1 toekomst voor ogen
Dat is er 1 waar in ik gelukkig zal zijn.
En soms ben ik bang dat ik dat gevecht verlies
Samen met het verlies van tijd.

Ik weet nog niet wat mij gelukkig zal maken
In een tijd hier nog jaren vandaan
Als ik dat echt met zekerheid zou weten
Zou je niet denken dat ik dat al had gedaan?

Ik voel me gewoon nog verloren
En ik wil eerst leren wie ik ben voor ik kan zijn
Waar ik altijd van heb gedroomd
Een gedachte mooi en fijn.

Dat beeld van mij zou niet kunnen zijn
Wat jij voor ogen had voor mij.
Maar de dag dat ik mijzelf eindelijk vind,
Ja die dag, dan ben ik blij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten