donderdag 25 juli 2013

Onzeker

Geloof jij in mij?
Want ik geloof nog niet in wie ik ben.
Ik val elke keer weer
Wanneer ik klim naar hoogtes die ik nog niet ken

Ik ben zo onzeker
Ik ben zo onzeker over wat ik bereiken kan
Maar mijn dromen blijven mij najagen
Ik kan niet opgeven wat ik van mijzelf verwacht

Het is het aard van het beest
Maar ik wil dit meer dan wat ik dan ook kon
Er zit meer onder het etiket
Dat op mij is geplakt in een toevallige morgenstond

Twijfels staan als rimpels op mijn gezicht
Maar dit gevecht ben ik aan mijzelf verplicht
Ik ben meer, ik ben meer, ik ben zoveel meer dan dat ik denk ik ben

Twijfels staan als littekens op mijn huid
En als ik schreeuw maak ik nog steeds geen geluid
Ik voel mij zo alleen, ik voel mij zo alleen wanneer ik onzeker ben

Geen opmerkingen:

Een reactie posten